kimi

小さくて白くて細い女の子になりたい

私の可愛くなろう計画🪄 / A plan for me to be pretty

こんにちはkimiです🐰🤍

Hi,I'm Kiki!!

 

タイトルにある通り、「私の可愛くなろう計画🪄」を実行しようと思います!!(名前ださ~笑)

As the title says, I am going to carry out "My plan to be pretty 🪄" (name~lol)

 

きっかけは私の推しです!今現在(10/31)推しが来日してて、昨日ミーグリがあったのですが、Twitter上で沢山の方のレポを見ていると、ほんとにほんとにかっこいいらしくてですね…😇

It all started with my favorite ! My favorite is in Japan right now (10/31), and they had a event yesterday, and from the many repos on Twitter, he seemed really, really cool...😇

 

私も応募しようとすればできたのですが、応募しなかったんです。それには理由があって…。1つ目は単純で、確率が高いから落選するだろうって思ってたからです。当選するために沢山のお金を出してまですることじゃないなって2つ目の理由を正当化するために思ってしまっていました。そしてそのもう1つの理由が、私が自分の容姿に自信が無くて、推しに相応しくないなって思っているからです。ほんとにかっこいいんですよ、私の推し。なのに、私全然自分がその人を推しているって自信を持てなくて。

I could have tried to apply, but I didn't. There were reasons for that... The first was simple: I thought I would be unsuccessful because of the high odds. I felt that I didn't want to pay a lot of money to win, to justify the second reason. And the second reason is that I am not confident in my appearance and I don't think I am worthy of a guess. My guess is really cool. But I don't feel confident that I'm promoting that person at all.

……これ以上お話すると私がマイナス思考になりすぎて、ネクラマテング(知ってますか笑)になってしまうので、ストップしておきますね🤫💭

...... I'll stop because if I tell you any more I'll be too negative and nekramateng (do you know what I'm talking about? lol) 🤫💭.

というわけで、私は推しに相応しい女の子になるために「私の可愛くなろう計画🪄」を実行します😤

So I'm going to implement "My Plan to Be Pretty 🪄" to be a girl worthy of a favorite 😤.

 

個人的に、今はファーストステップにもう立っていて、可愛くなろうって思っている段階です!そして、次なるステップはロールモデルを探すことです👯‍♀️🔎

Personally, right now I'm already at the first step, trying to be pretty! And the next step is to find a role model 👯🔎

 

「この人になろう!」というよりは、「この人のこんなところが素敵だな」という点を探して、自分なりに取り入れていきたいと考えています!

I want to be this person! Rather, I would like to look for what I like about this person and incorporate it in my own way!

沢山お出かけしたり、Instagramを漁ったりして、可愛い女の子を探したり()、素敵な人に出会えたらなと思っています😌

I hope to go out a lot, scour Instagram, look for pretty girls () and meet nice people 😌.

次に推しが来日する日は、きっと一年以上先だと思うんですが、長いスパンで見て、沢山失敗してでも、沢山挫けながらでも、確実に「推していることに自信を持てる私になりたい」という目標を実現したいと思います!!!!

I am sure that the next day when my favorite will come to Japan is more than a year away, but in the long run, even if I fail a lot, even if I fall behind a lot, I will surely realize my goal to be the person who can be confident in my favorite !!!!

 

以上、kimiでした🎃🦇🕸

本日もご拝読ありがとうございました🙇‍♀️🫶🏻

That's all for kimi🎃🦇🕸
Thank you for reading today🙇‍♀️🫶🏻